To the right, to the right

Intensiv vecka, intensiv helg. Helgen bjöd på skoj. Aldrig mer tequila säger jag bara. Den där Victor som lurar i mig en massa gifter, inte bra, inte bra haha. Sjuk kväll men fan så rolig. Dagen efter var väl inte den roligaste dock. Fy faaan vad jag måste piss på jobbet. Ingen höjdare det där inte.

Firade morsdag idag, lite sent sådär. Men bättre sent än aldrig. Ho ho. Mamma jag och bror (Jens alltså, annars hade jag ju "sorligt" nog skrivit Philip som dom flesta vet, trots att han är min bror haha) gick ner til Myrsjön med potatissallad, rostbiff och 3 liter Coca Cola. Satt i solen ett tag sen gick vi hem för att äta efterrätt. 3 liter jordgubbar cirka, glass, chokladrån och chokladsås. Och så resten av colan. Göttans.

Flapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0