What a drag it is getting old

Nog är jag ung nu, men vänta bara. Om 9 år är jag 30 for crying out loud! 9 år. Sjuuukt.

Nu till nåt helt annat. Igår på bussen satte sig en man bredvid mig. Inte så ovanligt att nån gör det... Men direkt när han satte sig så kände jag att han luktade. Inte äckligt, utan nåt speciellt. Jag började fundera och tänkte genast 'aah, han luktar bageri!' Detta kunde väldigt rätt stämma eftersom han steg på vid Centralplan, där det faktiskt ligger ett bageri/café. Sen så ångrade jag mig. Eller jag specifierade mig kanske lite mer kan man säga. Han luktade florsocker! Gott.

Idag har jag faktiskt lyckat hålla mig borta från socker! Får se hur det går imorgon. Om jag känner mig rätt så lär jag hålla ut tills ca kl 19-20 innan jag är helt skakig av sockerabstinens, för att inte tala om huvudvärken. Oj oj. Jag tror jag har startat kanske 500 nya liv i mitt liv, eller iaf under dom 2 senaste åren. Am I pathetic or what?

Im going back to my roots imorgon. Har varit vithårig, mer eller mindre, i kanske bara en månad eller två, men jag orkar fan inte färga det hela jävla tiden. Vet inte vad jag fick för nåt ryck. Aldrig färgat håret innan dess. I miss those days. Nu ska jag iaf färga tbx till mitt blonda ljuvliga svall. Låt oss hoppas på att resultatet blir precis som jag vill ha det. Har en känsla av att det kan gå snett. Men men, det är väl trots allt bara hår. Blir klippt imorn också. My-san hjelper til ja. Sank you.

Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0