Tvåtusennios (tjugohundranios) första inlägg

(Går)Dagen till ära spenderades ensam. Låg och kollade på film och slöade i soffan framför le television. Sen så var det ju det här med middag också.. Blev en lussebulle, en skiva vörtbröd och ett fruktansvärt gott glas med oboy! Klå det ni.

Vid 21 träffades jag och min partner in crime, My, i centrum i tron om att Konsum var öppet till kl 22 som det faktiskt står på hemsidan. Tji fick vi. Det var det inte. Vi fick leva utan tilltugg. Vi fick ta vårt pick och pack och promenera hem till mig där vi skivade upp lite lime och fixade lite limevatten sen sattes kvällens film igång. Det blev En Vampyrs Bekännelse. Sen blev kl 00.00 och raketer sköts från alla håll och kanter. Oväntat..... Vi traskade ut på balkongen och bevittnade det fina. Vi blev halvt attackerade av en raket eller två och gick strax efter det in till värmen. Låg och hade helt sjuka konversationer som ingen rikigt skulle förstå sig på för dom var relativt retarderade. Yes they were. Vi åt även en del "restchoklad" från julafton. Gött.

Nu har My knatat hem och här sitter jag. Första nyktra nyårsafton på typ 6-7 år. Känns lite sjukt faktiskt. Eller mest skönt! Det ska bli skönt att vakna upp imorgon (idag) och inte vara bakis för fem öre, eller tio heller för den delen, och inte behöva slösa bort en hel jävla dag på att återhämta mig. Blir nog fika med Linda och Malin tror jag bestämt. Om inte dom är för bakis för det förstås. Sen tar jag mig nog en trip till Sara innan hon far iväg på semester! Första andra tredje. Såld till damen med den svarta koftan som sitter ensam i soffan och fundersamt lyssnar på VH1.

Tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0