Rea rea rea rea rea, reagera vi måste reagera

To hell with sale säger jag! 70% rea på Lindex just nu och det är ett helvete i butiken. Golvet är fulla med kläder som ramlat av stativen, och som ingen vill ta upp, inte ens om dom ser med sina egna jävla människoögon, neeeej för det finns ju personal som gör sånt! Det är hur proppfullt som helt i provrummen, inte en jävel hänger upp plaggen på stången som finns precis utanför, utan dom låter dom ligga kvar i den fina höga högen dom byggt där inne i provrummet. Det är nästan så att man börjar undra om dom började bygga en klädkoja där inne för att gömma sig ett tag, men sen gav upp för att dom insåg att dom hade för FÅ kläder. Nästan. BHar är värst. Jag vette fan hur folk tänker när dom bara lämnar dom sådär. Jag slutas aldrig förvånas över hur det ser ut där inne.

Dagen börjar med att jag måste stå i kassan i 3 timmar, fastän jag inte var schemalagd där. Efter det så kände jag mig helt kokobäng och tvingades ta lunchrast lite tidigare bara för att få sitta ner i 30 minuter. Jag syndade och köpte lite choklad för att få igång min hjärna och kropp lite, men lyckades inte så bra. Gott var det inte heller för jag köpte en billig skitchoklad. Sen så var det bara att gå ut till kaoset där ute. Min tur att ha provrummet efter lunchen. Sen var det min tur att ha kassan 18-19 innan vi stängde. Fan va skönt det var när sista människan gick. Lycka!!

För att sammanfatta min dag i bilder och lite text.



Såhär lång kändes kön, och den var nog inte så jättelite kortare :)


Såhär mycket hade vi överallt fast i kläder, om inte mer (det är sanning, ja)


Sen kände jag mig lite såhär, fast ännu värre. Det fick mig att vilja...


..Krypa tillbaks till livmordern jag blev producerad i.


Såhär utmattad var jag vid stängning. Nästintill död.

Kommentarer
Postat av: You know you love me

Shiiiit, kön till debaser!?!?



Tacka vet jag min prydliga barnavdelning! Till ohc med rean är perfekt vikt! Woot woot!

2009-01-22 @ 12:58:31
URL: http://murdle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0