Good morning starshine... the earth says hello!

Idag har två saker irriterat mig, men just nu så kan jag inte komma på vad. Eller jo. Irriterat och irriterat, det stämmer väl kanske inte riktigt va haha... Det första är iaf att jag inte vet om jag ska skratta eller gråta när jag sitter och kollar på ett program som Top model och trycker i mig en halv kladdkaka för mig själv. Visst fan var det gott, men samtidigt så man ju inte sluta tänka på vissa saker. Jaja.

Kommer faktiskt inte ihåg den andra saken. Den var faktiskt irriterande, om jag inte minns fel... Kommer väl på den vid en senare tidpunkt.

För övrigt så har jag suttit inne heeela dan idag. Kollat på tv. Hatar repriser. Hatar vardagar. På vardagar går det mest skitprogram, såsom Rachel Ray, Oprah, Martha Stewart Show, Unga mödrar, Hem till Gården, Glamour and so on and so forth. Och om det går nåt som man faktiskt kan kolla på som typ 2 ½ män eller nåt så är det ju bara repriser. Sen när kl blev 21 så förväntade jag mig att en bra film skulle börja. Boy was I wrong. Det enda som gick var the Guru. Inte så lockande. Jag satte därför på Charlie and the Chocolate Factory, för jag hade inte fått nog av all choklad från kladdkakan. Efter en sugar rush så började det gå nerför och jag blev allt tröttare och tröttare. Det hela slutade med att jag somnade vid 22 och vaknade när Violet blev ett stort fetto till blåbär. Då bestämde jag mig för att gå upp och lägga mig. Så blev inte fallet. Jag borstade tänderna och sen satte jag mig vid datan. Nu blire dock sängen för min del.'

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0