Får jag byta channalet?

Nu är mina 4 små jobbdagar över här i Norge. Rea är inte att leka med, och idag nådde jag min BH-gräns. Fan för dessa BHar asså. Idag var det... jag vet inte ens hur många men MÅNGA var det. Ett BH-berg av trassliga BHar med tillhörande, men inte alltid, hängare. Aldrig är det rätt storlek heller. Ugggghhh.

Nu flyttar jag hem till Sverige iaf. På allvar. Det får bli så.

Ord jag kommer sakna (mest yrkesskaderelaterade ord):

Rar
Pula
Mangla
Glidelås
Brette
Rydde
Ha de

Fler ord tillkommer. Nu kommer sista minuten gäster och ajg ska väl hinna umgås med dom innan min buss går kl 23. Nattbuss sörru.

TJO

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Haha mye kanske? :)

2009-01-27 @ 21:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0