Let it snow, let it snow, let it snow

Detta har jag hittills gjort av det som stod på min lilla lista över saker att göra i jul/vinter (kan ses här):

  • Har hittills gått på en julmarknad, men har more to go.
  • Har bakat pepparkakor och lussebullar. Gjorde till och med ett pepparkakshus som går att se i ett tidigare inlägg.
  • Göra knäck gjorde mamma när jag jobbade, men ätit knäck har jag gjort!


Inte så mycket, men det kommer! Har en julplaylist på Spotify, väntar på att snön ska falla så jag kan göra allt snörelaterat. Skridskor i Kungsan är inbokad på fredag. Får se om det blir av dock. Jag vill egentligen åka i Gustavsberg, like the good ol' days :)


Toodles.

Kommentarer
Postat av: Linn

hallååå jag vill också åka skridskor!

2009-12-08 @ 12:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0