May you rest in.... non-peace.

Idag är jag ledig och jag ska dra in till le city med Myyy. Det börjar bli lite soligt trots allt. Var lite purken ett tag eftersom det alltid blir mulet och kallt på mina lediga dagar. Men det ska nog gå bra ändå.. Färska polarbröd med smör på suddade bort min sura min. Fy fan vad gott det är! MUMS!

Jag har fått lite Nintendo (8-bitars) och Super Nintendo cravings... Ska nog leta rätt på kartongen dom så ovärdigt ligger i och börja spela lite om kvällarna. Och dagarna. När det inte är så mycket sol hehe.

Jag vet att det ofta blir musikvideos, men det struntar jag i. Det är min blogg och jag får skriva och visa vad jag vill :)



Kommer aldrig tröttna



Kommentarer
Postat av: Petter

Gamla TV-spel är bäst. Spelar ingen roll att X-Box och allt annat kommer och går, NES är fortfarande bäst.



Hej hej förresten, Petter heter jag men det vet du kanske redan.

2009-04-08 @ 19:10:43
URL: http://i-voyager.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0