Genius is knowing to stay silent as others demonstrate their ignorance.

- Eric Lau

Det finns få saker som verkligen irriterar skiten ur mig! En av dessa saker är korkade människor. Det är nog det jag stör mig mest på hos den mänskliga rasen.

1. Man kan inte hålla en normal konversation med dom för man inser hur meningslöst det är då dom är helt puckade, vilket gör att man blir helt agueigq3ithj4ewtgnq3h4p och vill döda dom
 
2. Dom tror att dom är smartare än vad dom egentligen är, vilket gör att man blir ännu mer 29uy4a0yiweok87gntb1 och vill döda dom.

3. Dom tror sjävla att dom har rätt i en diskussion/fråga/annat när det är helt fucking jävla uppenbart att dom har helt groteskt fel, vilket gör att man blir helt eiv3ty98+35681b2wty+02 och vill döda dom.

Ni förstår nog inte min irritation och frustration. Låt mig säga såhär - den är större än störst. Den är större än människan. Den är alltså enorm, gigantisk, extrem och massiv. Ungefär så, ja.

Här är tre sköna citat från tre intelligenta varelser.

Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people.

- Eleanor Roosevelt

Knowledge is often mistaken for intelligence. This is like mistaking a cup of milk for a cow.
- Unknown

There are too many stupid people in the world. I'm not saying we should kill them all or anything. Just take the warning labels off of everything and let the problem solve itself.
-Unknown

Kommentarer
Postat av: Johan

Skönt citat, "Great minds discuss ideas; Average minds discuss events; Small minds discuss people."



Men, vad handlade detta inlägget om?

2008-11-03 @ 01:38:49
Postat av: Prostastjärt

Om min irritation och frustration gentemot mindre intelligenta varelser, mer eller mindre. Och ja, då kan man ju säga att jag är faller in i kategorin "small minds", om det var det du ville få fram :)

2008-11-03 @ 10:06:41
URL: http://prostastjart.blogg.se/
Postat av: Johan

Skönt iaf att du har självdistans... plus i kanten ;)

2008-11-03 @ 13:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0