What up, vanilla face?

Idag blev det pepparkaksbak för fulla bullar. Eller vi åt en jävla massa deg och gräddade resten. I och med att vi varken hade några kavlar (jag använde mig av min hårsprayflaska och Linnéa av hennes impregneringflaska) eller formar så blev dom väl lite deformerade. Det gjorde inte så mycket, för det är ju som sagt smaken som är det viktiga. Dock måste jag säga att degen inte var den godaste, kunde ha köpt en bättre. Men julbak blev det. Till julmusik. Så wonderbart mysigt. Det enda som fattades var julmust, glögg och lussebullar. Det får vi ta en annan gång kanske.

My body is aching....

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tala før dina egna pepparkakor! mina var perfekta, både till smak och utseende!

2008-12-02 @ 15:15:58
Postat av: Prostastjärt

nehehee du!

2008-12-02 @ 19:09:08
URL: http://prostastjart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0