Around the world

MixwitMixwit make a mixtapeMixwit mixtapes




Gillar låten skarpt. Lyssnar på låten, verkligen lyssnar på låten, och känner en viss sån där samhörighet som man kan göra ibland. Just nu vill jag bara ta mitt pick och pack och dra iväg på min välplanerade och sjukt detaljerade jorden runt resa. Det kommer bli jag och endast jag som bestämmer vad jag ska göra och när. Det kommer vara jag, under förvisso en och samma himmel, som själv åker runt på olika ställen i i princip varje dag, eller åtminstone varje vecka. Bara komma iväg och få göra vad fan jag vill. Detta mellanting börjar bli lite tjatigt nu tycker jag. Går ju bara och väntar känns det som. Det som håller mig uppe nu är julen. Oh how I love the beauty of Christmas. Man blir som barn på nytt.

Kommentarer
Postat av: Linda

du bara åker iväg hela tiden haha :P

2008-11-16 @ 22:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0