“One person's crazyness is another person's reality.”

- Tim Burton



Alice in Wonderland ska spelas in... Tim Burton ska regissera den och Johnny Depp har självklart en roll. I can hardly wait tills den kommer ut, tråkigt nog så kommer den inte förrän om typ 2 år enligt imdb, så man får ju vänta ett bra tag. Men det är det ju självklart värt. Den lär bli grym. Creepy och mörk sådär som endast Burton kan göra det. Filmen var ju relativt läskig när man var liten lixom, i alla fall ganska creepy. Så att Burton gör den kommer bli excellent. Jag längtar redan.

Jag kan tyvärr inte skriva om Johhnny Depp utan att lägga till att han är den vackraste människan på jorden! Nuff said.

Kommentarer
Postat av: The Jealous Husband

Snyft... Och här trodde jag att du tyckte jag var den vackraste. Iofs så är Johnny Depp sjukt snyggis. Det kan jag tom säga med min manlighet i behåll! =) Puss

2008-11-20 @ 22:56:23
URL: http://thachrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0