Im a loser baby, so why dont you kill me?

Jag har alltid älskat julen, och den närmar ju sig, sakta men säkert. På söndag är det första advent! Woo. Julsånger är något som verkligen hör till och som jag självklart också älskar (t.o.m. när det inte är juletider). Nu har jag försökt leta efter en julsång som jag gillar att sjunga på ett "speciellt" sätt, och vill höra den på samma sätt också. Efter en hel drös med youtubeklipp så hittade jag en. Fy fan vilka rysningar!



Deras röster är helt sinnessjukt... soothing och änglalikt! Deras andra låtar, eller covers, är gudomliga. Lyssna och ni får garanerat mega chills. Inget för wimps and chimps.

Kommentarer
Postat av: Hannish

Så trevligt med lite julstämning. Kommer du ihåg när du o jag var änglar i luciatåget :D När kommer du hem till sverige? PoK

2008-11-30 @ 21:51:25
URL: http://taperjeangirl.blogg.se/
Postat av: Prostastjärt

Hehe ja, så fina vi var :) Kommer till Sthlm den 26e, men till Sverige och Gbg den 22a. Puss o kram

2008-11-30 @ 22:21:40
URL: http://prostastjart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0