I'll be your junkie, I'll be deplete you can heap all rubbish here

Hurra hurra.

Äntligen kommer min tatuering bli av. Har väntat i ett år nu. Skickade ett mail till en tatueringsstudio här i Oslo typ 5 minuters gångavstånd från mig och frågade vad tatueringen jag vill göra kommer kosta om jag skulle gå dit. Fick svar idag och dom sa att jag kunde få den för halvt pris om deras lärling gör den. Den är så simpel och inte alls komplicerad. En flock med fåglar bara. Så why not. Har mailat tbx till dom med lite frågor. Men inom en snar framtid så blir det av! Hell yeah!

Så fucking jävla stoked.



Ska nästan se ut såhär.
Inte så mycket på ryggen som denna dock, för där ska mitt framtida piratskepp vara!



Kommentarer
Postat av: josephine

tror jag blir grymt snyggt! :) hoppas det inte gor alltfor ont och lova ta bild nar den ar klar. blir det innan jul tror du? puss

2008-11-20 @ 11:59:09
Postat av: Prostastjärt

Jaa för fan, klart det blir innan jul :) Foton kommer läggas upp såklart hehe. Snart kommer du hem!!!

2008-11-20 @ 19:56:47
URL: http://prostastjart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0