I said what what in the butt

Ibland förstår jag inte riktigt på mig själv. I lördags frågade jag en kompis hela TVÅ gånger, under olika tidpunkter, om hon möjligtvis hade en väska jag skulle kunna få plats med två par ballerinaskor i. För det första så äger jag inte några ballerinaskor och har aldrig heller gjort det i hela mitt liv, och för det andra, varför två par? Det jag menade var i alla fall om hon hade en väska stor nog för ett par svarta tygskor. Jag skulle nämligen ut och skulle ha pumps och ville ha ett par ombytesskor med mig :)

För ca 5 minuter sedan frågade jag "jag har din kjol, vill du ha tbx den?" när jag i självaste verket menade "jag har din filt, vill du ha tbx den?" Det är nog något som inte stämmer in mi brain just nu.

Tatuerar mig nästa vecka btw. Var hos tatueraren idag. Finally!

Kommentarer
Postat av: Le Husband

http://www.youtube.com/watch?v=fbGkxcY7YFU



Så jävla äckligt värdelös att den är bra! =)

2008-11-24 @ 23:06:17
URL: http://thachrill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0