En sockerbagare... Mmm

Haha wtf? Satt och googlade på Batman och fann detta.



Sen när blev Batman & Robin såhär intima med varandra? Tål att tänkas på... Undrar vilket avsnitt detta kan vara. Kanske man ska kolla upp så man får en uppfattning om vad som försiggår.

Mitt hår är vitt nu, typ. Och inte grått/vitt/gult/lila. Känns väl bra. Ångrar dock starkt att jag färgade det. Sliter så jävla mycket. Har tappat lite hår :( Jaja. Bilder kommer imorn, för ikväll ska jag på julbord med le work och då kommer kameran med såklart.

Peace out mothafuckers

Kommentarer
Postat av: Josefin

Helt klart fanart skulle jag vilja säga..nån liten amerikansk tjej som gillar slash. Men det hade vart sjukt mkt roligare om det var på riktigt!!

2008-11-24 @ 00:07:27
URL: http://www.jozissou.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0