Nä nu får det va nog!

Visst att man väljer att pissa med dörren öppen hemma hos sig själv, och okej att du gör det när endast dina familjemedlemmar är hemma. Det är oxå okej att göra det när man är ensam i en lägenhet man delar med icke familjemedlemmar. Men för guds skull, STÄNG dörren när du pissar när det faktiskt är folk typ 10 meter ifrån toaletten. Och tvätta händerna efteråt för bövelen!  Visst att du inte tvättar händerna om du bor i din EGEN lägenhet (och inte får något besök, nånsin, och om du får det så hoppas jag fan du städar) där ingen behöver ta på dina snoppbakterier. Kom igen. Hur jävla svårt är det? Du är äldre än mig. Liiiite sunt förnuft kan du väl i alla fall ha... Eller? Ska inte vara så svårt. Jag vill inte röra lampknappen.

Jag väljer att skriva detta här och inte prata med personen i fråga eftersom det enda jag gör nu för tiden är att klaga plus att jag redan har sagt till en gång. Och en gång ska fan räcka!

SLUTA NU DÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0