Green apples fuck yeah

Sitter och halvkollar på South Park och funderar på var kvällens underhållning tog vägen.. Eller iaf folket. En aning svart i lägenheten och jag sitter klistrad i soffan as usual. Har blivit som en daglig ritual. Soffan har blivit the place to be numera. Sorligt? Ja. Do I care? Inte så mycket.

Förresten vet jag tid och datum för avsnittet mina nära och kära. Tänker dock inte dela med mig till folk jag inte känner, för jag kommer nog skämma ut mig mer än jag ens kan föreställa mig. Känner redan nu hur ångesten kryper fram... Så om ni vill veta när, var, hur, varför och alla dom där andra standard frågorna - just ask me! Sen får vi väl se om jag svarar.

Nu är det inte långt tills jag kommer hem you guys. 13 dagar, om jag fortfarande räknar med att det är den 9e idag, vilket det faktiskt är i ca 30 min till, tills jag mellanlandar hos pappsen i götet innan jag drar hem till wonderbara Stockholm den 26e. Det var en rar liten mening det. Anyways.. Det kommer bli superb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0